epojisteni logo
blg-srt-crush

Flotilové pojištění končí - žádný strach...

5. 11. 2012
|
Délka čtení: 8 min.

K datu 1.1. 2013 skončilo takzvané flotilové pojištění, v rámci kterého byli pojištěni i někteří z našich klientů. O ukončení systému pojišťování v rámci tzv. flotil rozhodla Česká národní banka. Pokud jste jako naši klienti měli tento typ smlouvy uzavřen, nemusíte se ničeho obávat. Připravili jsme pro Vás produkt cenově velmi podobný a kvalitativně ještě výhodnější, než Vaše současné pojištění. Ten plynule naváže na Vaši současnou smlouvu. O nic se nemusíte starat, nic nemusíte nikam hlásit. Všechno zařídíme za Vás.

ePojisteni.cz má nízké ceny i v rámci individuálních smluv

ePojisteni.cz jako největší online pojistitel  v ČR totiž dělá maximum pro to, aby cena pojištění zůstala všem stávajícím klientům zachována. I pro nové smlouvy budeme nadále poskytovat ty nejvýhodnější ceny pojištění na trhu. Díky velkým objemům pojistných smluv, výhodným podmínkám, které máme s pojišťovnami vyjednány a díky online fungování, můžeme totiž pojištění nabízet za nižší ceny, než pojišťovny samy a to i v případě klasických individuálních smluv. Svým klientům se vždy pokusíme najít co nejkvalitnější produkt za co nejnejnižší cenu, aby se jich zrušení flotilových smluv dotklo co nejméně.

Dejte stop zdražování povinného ručení

Přišlo vám oznámení od pojišťovny o zdražení vašeho povinného ručení? Žádné obavy, na novou cenu nemusíte kývnout. Smlouvu můžete jednoduše do 6 týdnů vypovědět a přejít k jiné pojišťovně. S výběrem i sjednáním vám rádi pomůžeme. Vše jednoduše z pohodlí domova.

Končí výhodné flotilové smlouvy

Principem flotilového pojištění byla v podstatě "množstevní sleva". Jedna "flotila" sdružovala větší množství pojištěných s nižší cenou povinného ručení. Flotilové pojištění tak bylo pro motoristy cenově velmi výhodné a z hlediska počtu nově získaných klientů, bylo výhodné také pro pojišťovny samotné. Zejména velmi nízká cena pojištění však byla hlavním důvodem ke kroku, který ČNB učinila.

ČNB se nelíbilo ohrožení technických rezerv pojišťoven

České národní bance se totiž nelíbila zejména nedostatečnost pojistného, tedy fakt, že pojišťovny vybírají na pojistném velmi málo, a tudíž se dostávají do ohrožení jejich technické rezervy pro vyplácení pojistných plnění.

"Ne"zohledňování bonusů končí

Pojištěným v rámci flotilových smluv nebyly zohledňovány bonusy, tedy měsíce řízení bez zaviněné nehody. I přesto se cena jejich pojištění mnohdy dostala mnohem níž, než cena pojištění v rámci klasické individuální smlouvy, a to i v porovnání s řidiči, kteří jezdili bezpečně, bez nehod třeba i několik let. To byl další z "problémů" flotilových smluv, který se nelíbil nejen ČNB. Je totiž zcela logické, aby řidiči, řídící bezpečně, byli zvýhodněni před řidiči, u nichž je pravděpodobnost zavinění nehody a tudíž i pravděpodobnost vyplácení peněz pojišťovnou vyšší.

Nepodceňujte havarijní pojištění

I ti nejlepší řidiči se někdy mohou dostat do potíží. Naštěstí havarijní pojištění vám pomůže s vyrovnáním škod i na vašem vozidle. Sjednejte si jej dříve, než bude pozdě. Pomůžeme vám s výběrem i sjednáním.

Jak se vám tento článek líbil?

Sdílet článek

Související články

  • odtah-vozu
    24. května 2024|Jana Březinová
    Pojištění GAP: Co všechno kryje a komu se vyplatí?

    Jen co nový vůz opustí autosalon, jeho hodnota rychle klesá. Za rok zhruba o 10 %. Pokud dojde k totální škodě nebo krádeži, pojišťovna vám z havarijního pojištění vyplatí pouze aktuální tržní cenu vozidla. A to i přesto, že mělo najeto jen pár kilometrů. Chcete získat plnou pořizovací cenu vozu? S tím pomůže doplňkové pojištění GAP.

  • ilustrační obrázek - muž podepisuje smlouvu
    10. května 2024|Petr Pohůdka
    Novinky: 7 změn zákona v autopojištění 2024

    Rok 2024 přináší pro řidiče celou řadu změn. Řízení je nově možné již od 17 let, končí vydávání velkých technických průkazů a mění se také bodový systém či sazby pokut. Novinky se nevyhnuly ani pojištění vozidel. Jaké změny v autopojištění by vám neměly uniknout?

  • autobazar
    29. dubna 2024|Jana Březinová
    Dovoz auta z Německa: Návod krok za krokem

    Nabídka ojetých vozů v Česku se po nedostatku z minulých let opět vrátila k normálu. Hodně lidí ale přesto preferuje dovoz aut z Německa. Důvodem je širší nabídka specifických modelů, lepší technický stav a někdy i nižší cena. Jak při nákupu auta v Německu správně postupovat?

  • nabourané auto naložené na odtah
    14. února 2024|Monika Šaríková
    4 důvody, proč se vyplatí mít havarijní pojištění

    Na rozdíl od povinného ručení není havarijní pojištění povinné ze zákona. Ve snaze snížit náklady na provoz vozidla jej zhruba dvě třetiny řidičů opomíjí. Neuvědomují si, že se jim ježdění bez kompletního pojištění může naopak prodražit. Stačí jedna větší oprava nebo několik menších.

  • policejni-kontrola-dva
    17. června 2023|Monika Šaríková
    Co je bodový systém a jak funguje?

    Poruší-li řidič pravidla silničního provozu a dopustí se tak přestupku, hrozí mu trest. Způsob trestu se odvíjí od závažnosti prohřešku, případně i jeho následků. Bodový systém představuje preventivní způsob, jak řidiče odnaučit porušování pravidel.

  • kladivko-modely-auticek-nehoda
    27. ledna 2023|Jana Březinová
    Auto bez povinného ručení. Jaké jsou sankce?

    Podle statistik České kanceláře pojistitelů (ČKP) se na silnicích každoročně pohybuje 100 až 200 tisíc vozidel bez platného povinného ručení. Jaké sankce za nepojištění vozidla hrozí?

  • 28. prosince 2022|ePojisteni
    Bude Evropská unie tolerovat propadlé řidičáky a STK?

    Ministerstvo dopravy uvedlo, že platnost řidičských průkazů a STK končících v období mezi 1. únorem a 31. srpnem 2020 bude prodloužena o sedm měsíců. Řidiči, kterých se tato zpráva týká, mohou po tuto dobu jezdit s propadlými doklady. Toto nařízení by mělo údajně platit v rámci celé EU. Podle redakce iROZHLAS to však není tak úplně jednoznačné.

  • 31. srpna 2022|ePojisteni
    Havárie v zahraničí. Jak postupovat v různých státech Evropy

    Čas letních dovolených je doslova za rohem a s nimi se blíží i vyšší riziko dopravní nehody. K té přitom nemusí dojít pouze na českých silnicích, ale také v zahraničí. Řešení takové dopravní nehody bývá komplikovanější a mezi nejčastějšími důvody nesnází a problémy při řešení nehody bývá jazyková bariéra, neznalost místních zákonů a neznalost správného postupu řešení pojistné události.Čas letních dovolených je doslova za rohem a s nimi se blíží i vyšší riziko dopravní nehody. K té přitom nemusí dojít pouze na českých silnicích, ale také v zahraničí. Řešení takové dopravní nehody bývá komplikovanější a mezi nejčastějšími důvody nesnází a problémy při řešení nehody bývá jazyková bariéra, neznalost místních zákonů a neznalost správného postupu řešení pojistné události.

  • 31. srpna 2022|ePojisteni
    Počet nehod, od kterých ujedou viníci, roste

    Ujet z místa nehody je nezákonné. Nejhorší je však opustit místo vážné dopravní nehody a neposkytnout nebo nezavolat první pomoc poškozeným osobám. Ti mohou kvůli neposkytnuté včasné pomoci i zemřít. Bohužel se nejedná o výjimečné chování. Podle statistik ujede viník v průměru od každé 6 nehody.

  • praskle-celni-sklo
    Zdražení cen povinného ručení pokračuje. Můžou za něj dražší díly i energie

    Na řidiče se řítí další zdražování. Podle prognóz analytiků i zástupců pojišťoven ho pocítí mnohem důrazněji než v předchozích měsících. Důvodem je nejen rostoucí cena práce a materiálu v servisech, ale také vyšší škoda v případě nehody, která se musí zákonitě promítnout do cen povinného i havarijního pojištění.