Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.   Více informací  
Přihlásit se do klientské sekce a vidět mé dřívější kalkulace.
840 888 444
Zavolejte nám
info@epojisteni.cz

Nejdražší auta na světě, se kterými nechcete bourat

Nejdražší auta na světě, se kterými nechcete bourat

2018-01-17

Nejdražší auta na světě, se kterými nechcete bourat

A hlavně platit opravy. Jejich pořizovací cena se pohybuje kolem 50 milionů korun a více. Provozovat takové vozidlo si mohou pouze největší boháči na světě. Nemálo peněz stojí nejen pojištění takového vozidla, ale i nutná údržba, pravidelný servis a případné opravy.

Spočítat
povinné ručení

Aktuálně jsou za nejdražší považovány níže uvedené modely. Kupní cena je pouhý odhad, automobilky je oficiálně nikdy neuvádí. Proč by také měly, že?

Nejdražší auta na světě v roce 2017:

Značka Cena
Lamborghini Centenario 47,5 mil.
Ferrari LaFerrari Aperta 95 mil.
Pagani Huayra Roadster 60 mil.
Ferrari J50 62 - 75 mil.
Bugatti Chiron více než 65 mil.
Pagani Huayra BC více než 65 mil.
Icona Vulcano Titanium 70 mil.
Aston Martin Valkyrie 75 mil.
W Motors Lykan Hypersport 85 mil.
Lamborghini Veneno Roadster 113 mil.

Většina lidí si uvědomuje nadstandardně vysokou cenu takového vozidla, nad kterou nevěřícně kroutí hlavou. Málokdo má ale reálnou představu, na kolik dalších milionů korun přijde běžný provoz, výměna pneumatik nebo dokonce opravy a náhradní díly.

Bugatti Veyron - komplexní pojištění za statisíce korun

Vezměme si jako příklad další velice drahé supersportovní auto Bugattí Veyron, jehož základní verze s minimální výbavou vyjde na “pouhých” 35 milionů korun. Celkové pojistné pro takový vůz nebude stát méně než 100 tisíc korun ročně. Pojistné za dvakrát tak drahý vůz bude zcela určitě ještě dražší.

Nejde pouze o pojištění. Pokud nepatříte mezi milionáře, nedoporučujeme vám časté vyjížďky. Průměrná spotřeba u Bugatti Veyron činí 25 litrů na 100 kilometrů. Pokud si budete chtít užít rychlejší jízdy, může se vyšplhat klidně i na 100 litrů. Nádrž o objemu 100 litrů se při takové spotřebě doslova vypaří za 12 minut.

Roční kontrola, kvůli které musíte navštívit autorizovaný servis, stojí přibližně 700 tisíc korun. Za výměnu oleje zaplatíte dalších 500 tisíc korun. Na zimní pneu zapomeňte. Přes zimu by Bugatti nemělo opustit dobře střeženou garáž. Nejásejte. Na pneumatikách neušetříte. Každých 4 000 kilometrů je musíte nechat vyměnit. Při třetí výměně je nutné vyměnit také disky. Jedna jediná výměna vás přitom vyjde na 700 tisíc korun.

Pojištění vozidla za desetitisíce korun i více

Většina běžných motoristů se každým rokem zabývá pečlivým porovnáváním povinného ručení a případně i havarijního pojištění, aby získala kvalitní pojištění za rozumné peníze. To pro milionáře neplatí. Za pojištění svého luxusního vozidla za rok zaplatí často více, než kolik si mnoho lidí může dovolit dát za nové auto.

Pokud stojíte na druhé straně “bariéry”, určitě nechcete takovému autu způsobit sebemenší škodu. Základní zákonem stanovené pojistné plnění ve výši 35 milionů korun na majetkové škody by vám nemuselo stačit ani na výměnu pár dílů. A proto si nezapomeňte sjednat povinné ručení s vyšším limitem, které vás ochrání lépe o hezkých pár milionů korun navíc.

Hodnocení článku:  
Počet hlasů: 9
Sdílet na Facebooku

Články související s těmito výrazy:

Povinné ručení a škody, Pojistné, Havarijní pojištění, Technický stav,