Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.   Více informací  

Mechanické zamykání zpátečky

Mechanické zamykání zpátečky

Co je mechanické zamykání zpátečky?

Existuje celá řada způsobů, jak motorové vozidlo zabezpečit před krádeží. Dělíme je na mechanické (základní) a elektronické. Mezi mechanické způsoby zabezpečení patří například zámek řadící páky (převodovky).

K čemu slouží mechanické zamykání zpátečky

Mechanické zamykání zpátečky se ve vozidlech používá déle než 20 let a hlavním účelem zařízení je uzamknutí řadící páky v pozici zpátečky u manuálního řízení a v pozici parkování u automatického řazení, což zloději znemožní nastartování vozidla, a tudíž značně ztíží i jeho krádež.

Jak mechanické zamykání zpátečky funguje

Jedná se o speciální typ zámku, jehož vložka je namontována přímo k řadící páce. U řadící páky je poté umístěn zámek, který lze odemknou pouze pomocí klíče. Existují i bezklíčové varianty (např. Defend Lock). Zamčená převodovka mechanicky zablokuje systém řazení a bez tohoto klíče nelze řadit a s vozidlem tak nelze odjet.

Mechanické zámky zpáteček vyrábí například společnosti:

  • Construct
  • Defend Lock
  • Mister Lock
  • Medvěd Lock
Spočítat
ceny
Hodnocení článku:  
Počet hlasů: 19