Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.   Více informací  


Jak celý proces sjednání pojištění probíhá?


Impulzem pro uzavření smlouvy je poptávka klienta přes webový formulář, který mu spočítá nabízenou cenu pojištění, na základě jím vložených údajů. Na základě odeslaného formuláře je zájemce kontaktován naším pojišťovacím specialistou, který s ním dořeší případné nejasnosti a zjistí dodatečné informace nutné k uzavření smlouvy.

Všechny potřebné dokumenty jsou klientovi odeslány obratem emailem a zaslány poštou. Podmínku k tomu, aby vznikl klientovi nárok na pojistnou ochranu k datu uvedenému na smlouvě, musí v řádném termínu zaslat podepsané vyhotovení smlouvy zpět na adresu společnosti a uhradit cenu pojištění.



Pokračovat na:


Sdílet naFacebooku


Mobilní web / Klasický web