Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.   Více informací  


Jakub Kohák vysvětlujte v kampani společnosti ePojisteni.cz výhody online srovnávačů pojištění


V Praze 15.7.2014 (Tisková zpráva)

Nová kampaň největšího online pojistitele na českém trhu - ePojisteni.cz - se zaměřuje na komunikaci výhod využití online srovnávačů pojištění. Kampaň zaštítil se svým osobitým a neopakovatelným projevem Jakub Kohák. V rámci kampaně společnost natočila videa a rozhlasový spot právě s Kohákem v hlavní roli.


"Často od našich klientů slýcháme, že pojišťovny změní ceny sjednaných produktů, a když se s nimi zákazník pokusí po telefonu spojit, narazí na sice ochotné pracovníky callcentra, kteří mu ale nedokážou pomoct s tím, aby platil méně," říká marketingový ředitel ePojisteni.cz David Holý. "Novou kampaní chceme veřejnosti vysvětlit, že je mnohem efektivnější spočítat si cenu pojištění online, protože tak zákazníci hned vidí, kolik mohou ušetřit při změně smlouvy a nemusí se s nikým dohadovat," vysvětluje záměr kampaně. Celé její motto pak zní: S pojišťovnou se nedomluvíte, zkuste to chytřeji, přes srovnávač pojištění.

"S Jakubem Kohákem jsme se dohodli na spolupráci nejen proto, že se nám líbí jako osobnost, ale také z toho důvodu, že sám naše služby využívá. Když jsme si představili, jak asi musí vypadat jeho hovor s infolinkou pojišťovny a jak vtipný musí být pro nezúčastněného pozorovatele, vyšlo nám, že právě on je ideální partner pro naše marketingové aktivity," dodává Holý.

Zatím se Jakub Kohák v rámci kampaně ePojisteni.cz objevil ve dvou videích - na prvním, které je k nalezení přímo na hlavní stránce srovnávače www.epojisteni.cz, vysvětluje princip fungování projektu. V druhém videu došlo na právě zmíněnou scénku. Jakub Kohák telefonuje s infolinkou pojišťovny po tom, co mu přišlo oznámení o zvýšení ceny pojistného, což je situace, kterou mnoho pojistníků velmi dobře zná. Herec se kromě videí objeví i na tiskových materiálech ke kampani a jeho hlas zazní i v rozhlasovém spotu.


Odkazy na videa z kampaně:

ePojisteni.cz - Domluvíte se se svou pojišťovnou?

https://www.youtube.com/watch?v=OZ_FlWRhJ0c


ePojisteni.cz - Je to tak snadné! (vysvětlení fungování služby)

https://www.youtube.com/watch?v=HmvSfu-aCGA


Informace o společnosti

Společnost ePojisteni.cz vznikla v roce 2008. Specializuje se na srovnání nabídek tuzemských pojišťoven a rychlé a uživatelsky příjemné uzavírání pojistných smluv online. Průměrná úspora, kterou díky ePojisteni.cz každý klient dosáhl, činí 1 750 Kč ročně a jejích služeb využilo v roce 2013 více než 700 tisíc lidí.


David Holý, ePojisteni.cz


Pokračovat na:


Sdílet naFacebooku


Mobilní web / Klasický web