Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.   Více informací  


ePojisteni.cz uzavřelo partnerství s Autosalonem na TV Prima


V Praze 11.2.2013 (Tisková zpráva)

Největší český srovnávač povinného ručení ePojisteni.cz uzavřel roční partnerství s nejsledovanějším tuzemským auto-moto pořadem Autosalon, vysílaným na TV Prima. V rámci partnerství chce ePojisteni.cz kromě jiného financovat i vznik nových atraktivních automobilových testů.

Rozhodnutí o uzavření partnerství je podle marketingového ředitele ePojisteni.cz Davida Holého oceněním kvalitní práce, kterou tvůrčí tým Autosalonu v posledních letech odvádí. „Pořad Autosalon je nám dlouhodobě sympatický a obdivujeme práci týmu, který za ním stojí,“ uvádí Holý.

Tvůrci pořadu partnerství s ePojisteni.cz vítají. „Jde o silného partnera, který si mezi českými motoristy vydobyl dobré jméno. Jsem si jist, že spolupráce s ePojisteni.cz se projeví na dalším zvýšení atraktivity našeho obsahu,“ říká za výrobce pořadu Josef Vrtal.

David Holý potvrzuje, že spolupráce ePojisteni.cz s Autosalonem se na náplni pořadu pozitivně projeví. „Coby jeden z hlavních partnerů Autosalonu chceme finančně podpořit jak vznik nových dílů, tak i zajímavých a jedinečně pojatých automobilových testů – v podobném stylu, jaký diváci znají třeba ze zahraničních pořadů Top Gear nebo Fifth Gear,“ popisuje Holý. Navíc se podle něj díky partnerství otevírají nové možnosti ohledně vzdělávaní motoristů. „Budeme moci provádět edukativní osvětu pro řidiče a ukázat jim, jak snadné je uzavírání například povinného ručení přes internet a jak lze tímto způsobem ušetřit čas i peníze,“ dodává Holý.

Internetový portál ePojisteni.cz nabízí srovnání různých pojistných produktů, svým klientům zjednodušuje orientaci v nabídce pojišťoven a umožňuje jim uzavírat co nejvýhodnější pojistky. Od srpna 2011 se stránky ePojisteni.cz podle rankingu Alexa staly nejnavštěvovanějším českým internetovým srovnávačem pojištění.

Pořad Autosalon je dlouhodobě nejsledovanější a nejoblíbenější auto-moto televizní pořad v ČR. Průměrná sledovanost jeho premiérových dílů na stanicích Prima Family a Prima Cool dosahuje počtu 250 000 diváků.



Pokračovat na:
Sdílet naFacebooku


Mobilní web / Klasický web