Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.   Více informací  


Asistenční služby k cestovnímu pojištění


Asistenční služby jsou nedílnou součástí cestovního pojištění - pro elementární bezpečnost a možnost vůbec cestovní pojištění plně využívat, je nutný určitý kontakt s pojišťovnou. Asistenční služby mají většinou podobu telefonické pomoci v českém jazyce. Na této lince vám poradí, kde hledat zdravotní pomoc, kde koupit potřebné léky, jak se vypořádat s pojistnou událostí a podobně. Existují i nadstandardní asistenční služby, které je většinou nutné si připlatit (základní jsou i u nejlevnějšího cestovního pojištění zdarma).

Nadstandardní služby většinou obsahují možnost si ve špatné finanční situaci půjčit peníze, abyste se v zahraničí nedostali do nepříznivé situace. Asistenční služby umějí pomoci i v případě, že přijdete o doklady, zprostředkují Vám vydání nových, případně prokáží Vaši identitu, zaplatí kauci, zprostředkují komunikaci s úřady a podobně.


Pokračovat na:


Sdílet naFacebooku


Mobilní web / Klasický web