Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním tohoto webu s jejich používáním souhlasíte.   Více informací  


Finanční skupina Wüstenrot představila nové logo


Od 1. ledna se celá Finanční skupina Wüstenrot prezentuje novým logem. Tato změna byla učiněna s cílem sjednotit firemní identitu. Vzhlederm k širokému zaměření Wüstenrot, byla zrušena poněkud zavádějící známá stříška, která připomínala, že Wüstenrot fungovala v minulosti zejména jako pojišťovna majetku, tedy nemovitostí a domácností. Přitom jen co se týče pojištění, nabízí Wüstenrot v současnosti produkty ze všech oblastí životního i neživotního pojištění.

nové logo Wüstenrot

Nové logo obsahuje jen název Wüstenrot a je vyvedeno v poněkud tmavším odstínu oranžové. „Jedná se o první zásadní krok v rámci přechodu na nový korporátní design společnosti Wüstenrot,“ komentuje změnu Kateřina Bílá, tisková mluvčí společnosti Wüstenrot. „Nový styl a barevnost promítneme postupně do všech materiálů Wüstenrotu a inovované logo doplníme novým sloganem.“

David Holý, ePojisteni.cz



Pokračovat na:
Sdílet naFacebooku


Mobilní web / Klasický web